Teaching teachers to use technology through massive open online course: Perspectives of interaction equivalency (Urdu Translation)
اساتذہ کو بڑے پیمانے پر کھلے آن لائن کورس کے ذریعے ٹکنالوجی کا استعمال کرنا سکھانا: باہمی تعامل کے نقطہ نظر۔
Teaching teachers to use technology through massive open online course: Perspectives of interaction equivalency
تلخیص Abstract
ایجوکیٹرز کے لیے بڑے پیمانے پر کھلے آن لائن کورسز یعنی موکس۔ای ڈیز (MOOC-EDs) اساتذہ کو کلاس رومز میں تعلیمی ٹیکنالوجی استعمال کرنے کی تدریس کے لیے ایک نیا راستہ فراہم کرتے ہیں ، لیکن MOOCs میں انفرادی طور پر طالب علم کو انسٹرکٹر سے بات چیت کا فقدان ڈراپ آؤٹ کا باعث بن سکتا ہے۔ تعامل کی مساوات کا نظریہ یہ ظاہر کرتا ہے کہ MOOCs میں لامحدود تعداد میں طالب علموں یعنی متعلموں کو معنی خیز تجربات فراہم کرنے کی صلاحیت ہے۔ کورس کا مواد اور ساتھیوں کے ساتھ اکتساب کے تعامل کے بھرپور مواقع متعلم و انسٹرکٹر کے تعامل کی کمی کو پورا کرسکتے ہیں۔ تاہم ، اساتذہ کو موثر پیشہ ورانہ ترقی فراہم کرنے کے لیے MOOCs میں باہمی تعامل کی مساوات کے لیے شواہد بڑی حد تک غائب ہیں۔ لہذا ، اس مطالعے کا مقصد یہ جانچنا تھا کہ کس طرح تعامل نے اساتذہ کے کورس کی تکمیل کو متاثر کیا اور MOOC پر مبنی پیشہ ورانہ ترقی کے کورس میں اساتذہ کے باہمی تعامل کے تاثرات کی جانچ کی۔ ایم او او سی-ای ڈی لاگ ڈیٹا اور اساتذہ کے شرکاء کے ساتھ انفرادی انٹرویوز کو جمع اور تجزیہ کرکے ایک مخلوط طریقہ مطالعہ کیا گیا۔ نتائج نے MOOCs میں تعامل کی اہمیت کی تصدیق کی۔ اس کے علاوہ ، اس مطالعے نے اشارہ کیا کہ متعلم و مواد کے ساتھ تعامل اس بات کا پیش خیمہ تھا کہ آیا اساتذہ نے کورس مکمل کیا ہے اور بات چیت کی وہ شکل جس میں اساتذہ نے کورس مکمل کیا تھا اکثر کثرت سے مشغول رہتے تھے۔ اساتذہ کو ایک مؤثر تعامل کا تجربہ فراہم کرنے اور MOOC پر مبنی اساتذہ کے پیشہ ورانہ ترقی کے کورسز میں تعامل کی مساوات قائم کرنے کے عملی اثرات پر تبادلہ خیال کیا جاتا ہے۔
کلیدی الفاظ Keywords:
بڑے پیمانے پر کھلے آن لائن کورسز؛ تعامل؛ تعامل مساوات کا نظریہ؛ آن لائن پیشہ ورانہ ترقی؛ اساتذہ۔
Massive open online courses; Interaction; Interaction equivalency theorem; Online professional development; Teachers
Reference: Tang, H. (2021). Teaching teachers to use technology through massive open online course: Perspectives of interaction equivalency. Computers & Education, 104307.
retrieved from https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0360131521001846
Comments
Post a Comment